


|
喜歡開心的我 |
| 2006 年 3 月 24 日 星期五 | ![]() |
今日有好多事發生左...有開心..有唔開心... 一番到去第一堂就要Quiz...之後英文堂個陣... 我,文,豪,楠個d一齊玩,,,笑到我死呀~~ lunch好快就到..係呢段時間有好多野發生.... 當食野個陣,瑩同我地講話佢geog冇組... 咁我地傾傾下..有人派默書薄啦..點知有人改錯我本默書薄.. 我咪發脾氣囉~~講撚左好撚多粗口...因為我真係好嬲呀~~ 之後我地就決定geog個度...同瑩一組...唔同亞邊個~~ 係maths堂個陣...有d人係度喊...我個陣真係好撚想打佢... 不過個陣maths堂..我諗左一陣...都係算啦...繼續同楠,文,豪個d玩... 之後真係笑到我仆街....有d人呢...超樣衰囉....想整人又整唔到個d呢~^^ 哈哈哈哈...跟住放學個陣...我,yanice,楠,紫君係留堂室玩&傾談... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 133 | » |