


|
病病地... |
| 2006 年 7 月 3 日 星期一 | ![]() |
今日一起身番學個陣...好舒服...喉嚨超痛~~番到去就對卷....唉....有4科唔合格呀....好擔心升唔到班呀....lunch個陣...就去左食野 食完就去開會啦.....放左學之後就同c 敏一齊行啦....佢去我屋企拎番隻game....我就諗住再番學校射箭....但係...自己又唔舒服..... 又熱....所以就冇出啦....{sor牙..}..之後就入左房訓覺....訓到9點幾....好辛苦呀...食完飯我就坐左係張sofa到....坐左陣就探熱... 仆街囉....發燒.....之後老豆就買藥比我食....食完就訓覺啦....唔知聽日番唔番到學呢??? |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 133 | » |