今日早上同傻婆講電話...
3點幾先出去搵傻婆...
諗住去郵局交電費...見到咁多人排晒隊...都冇交到..
跟住去咗肥浩屋企...
玩下玩下...6點幾去咗新和打波
哈哈..同傻婆射key...
8點幾就番屋企