2009 年 5 月 9 日 星期六  |
癲伽 5.9  |
分類: 未分類 |
今日返學仲好好地方+ma
之學11點8死落朗誦...
朗比d miss睇..
之後就連睬2鍾....
返到hm....
仲冇事ge..
但係5點几..就頭痛,,
之後就發燒,,,
唔係下...早過禮拜先發完炸喎..
今日又黎..冇野下...
都on+...
今年真係多病痛ar頂..
又唔見上係咁..
真係黑仔..
星期一週會又要上台集誦比主任.校長睇0.0...
真係冇聊ar!!
|
| 完場time!!:2009-05-09 10:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 148 | »
|
|