2009 年 11 月 8 日 星期日  |
2009.11.08  |
分類: 未分類 |
天日考試la!!初3的今日個個都博曬老命去溫物理同力史......而我地班今日去小泉溫.....都ok la...教左少少人....但係自己仲有少少唔係几識做.....點算好呢....我驚教錯人lo' - -; 不會都冇咩可能.....總之大家加油la....唔好唔合格吖.....邊個唔合格罰一舊....=]''
|
| 完場time!!:2009-11-08 08:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 148 | »
|
|