| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 25 日 星期一  | |
| 去左唱k |
又唱k啦!!hehe
d人話我唱歌好似kenny!~我諗過下
英文名叫kenny都好bo~hehe
扮小春唱歌.....唱劫數難逃都好似!!將個聲線沉晒真係好似^^
唱完就返上葵涌~係樓下集合等去打邊爐~
得6條友!a陽/李健/架仔豪/肥聰/俊
打邊爐玩到好開心!!kaka個侍應勁似陳小春!!不過好老囉
之後同個小春講左好多野!!傾得好開心
之後叫左半打酒!!飲唔晒=.=得4條友飲!架仔/李健飲左一杯就唔飲
得番我同a陽飲=.=
最好笑都係隻雞子......哈

|
| 刊登時間︰2006-12-26 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 304 | »
|