| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 11 日 星期一  | |
好多野打 |
今日係區嘉煒生日........避得就避!!^^講下笑姐睇到唔好嬲bo~其實有d想講真架!!想姐!!
今日早上好凍!!著左4件衫番學!!頂!一到午飯時間熱到仆係度!!
之後仲衰既係!!就放午飯前幾min戈李港勝要我地留係度測試xzy佢牙!!唔打得粗口!!淆淆地有人報串比佢睇到!!到時就仆x囉!!
用左10min超快考完戈試!!就即係飛去彩明餐廳搵黑鬼食飯!!之後冇乜野發生!!食完上左去平台行下搵下人...但係搵唔到!!
午飯之後集隊成班係度玩野!!企左成堂咁濟!!
之後放左學去到屋企門口先發覺冇攞key出街=.=仆街囉.....
之後等牙媽番黎開門!!之後就打機啦!!係今日8點幾係msn謝家良話左下年請我食明治朱古力!!仲話係明治味!!
我一定要記住等我下年問佢攞黎食!!

|
| 刊登時間︰2006-12-11 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 304 | »
|