今日一放學就去左西9買L頸鏈!係吳嘉倫送比我做生日禮物既!!Franky都有去!
Franky出左部新機!!洛機阿5300!!今日佢唔見左個銀包牙!!不過有人撿左送番學校比番佢
但係冇左20蚊!!不過都好過冇晒!佢暗格放左百幾蚊好彩冇比人攞左.....
我想係度打d個人既感覺!..........可能好悶!!睇左唔好話我牙!!↓↓↓
你點對人,人地點樣對你......你好心對人唔想人地唔開心,人地未必會feel到!!
你對人好,人地都未必會接受你!!未必會對你好!!
但係都要做好自己!!要好好咁對人!!別人一定會有一日會明白會feel到!
但係愛情就唔同.....唔鍾意就係唔鍾意你死痴纏都冇用!!但係有d人又話會有用!對方一定會比你感動到!真係自相矛盾!
你有冇諗過呢d問題!!珍惜你而家所有既野!!珍惜對你好既人!!失去左先珍惜就太慢!
有幾多人可以失去左再重獲!!用心去諗下一d對你好既人!親人,愛人,朋友!!好好咁珍惜!!
諗下你自己點樣對佢!佢又點樣對你!!佢有為你負出!!你有冇關心過佢!!有冇為佢負出過!!
自己檢討下!!可能你而家覺得佢好煩/好普通但係你試諗下失去左佢會否唔習慣!!認真咁去諗下!
希望大家可以珍惜守護你的人!!同樣守護到佢永遠!!^^ 以上所有 ↓
by健上~
|