| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  | |
| 童心未泯!!~^^ |
今日去左紅樹林食野!
幾好味既......
今日4點30分我特登唔打機!~
留d時間睇軍曹!!
竟然比我牙媽話我低能幼稚=.=
不過我都好耐冇追睇卡通片囉!!
不過我都要睇!!
因為我覺得軍曹好好睇!!好搞笑!!
我一定會日日追!!呢d唔叫幼稚@低能!!
係童心未泯!!!and無聊!!好睇!!
有冇人暑假一齊去睇軍曹!!(電影板)!!!超好睇!!!
有3個人陪我去架!!最好有女仔一齊去啦!!~~~^^
|
| 刊登時間︰2006-07-13 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 304 | »
|