| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  | |
| 好累ar~ |
今日係學校又係冇咩事發生.......好鬼大雨ar......返到屋企濕晒.......諗起聽日就要交PowerPoint功課就渣渣林做晒佢,做
左成2個鐘先得6板!~好慢ar,我唔理啦當做完啦!save左啦!冇得打機牙!~聽日要背默岳飛既滿江紅!~仲有一課浪x沙又排
背!~我只係知如果我再唔off左部電腦既話,我聽日既成績就會滿江紅到時就開心囉!~又比個死仆街miss wong罰~=.=點
解次次打親日記都要爆粗!~...............
|
| 刊登時間︰2006-03-23 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 304 | »
|