今日........唔屎返......我就約左個小學同學攞d野!佢變左好多.....隨住時間的過去....大家都成熟左好多...佢..咁我
攞完野,就同d中學同學去旺角買野.....係地鐵站等左20min sin齊人去到我地行左幾間頸鏈站,之後睇好就去買,有3
間,我地去第一間,我問佢幾錢......痴線架!條鏈又唔係用金做,要成$28佢話買2條平d$50,第2間好小小$25,第3間
$28,不過佢話買2條$45,咁我地就買左2條,一條我既,一條我個同學,我要黑色佢要紅,本身得2個人夾錢買比我,當係生
日禮物,呀rex唔夾,但係比錢個陣我話冇散銀條友比左個$5我,我立即攞左,之後同佢講:{你咁想夾錢買比我,我唔會唔
收既!}咁就多左$5拿,條友又呆左冇野講!返左屋企,豪屎個呀媽打比我,問話豪屎係邊,我幫左佢兜左小小話佢同我地去
左旺角,之後佢呀媽問,咁佢現家係邊,咁我冇得再兜,咁我未講事實比佢知,話佢現家係網吧打緊機囉!我諗豪屎返到屋
企......佢大鍋囉!............佢呀媽打比我個陣係7點幾!!慘囉!!><.......聽日係我生日唔知有咩事發生呢?不過我諗唔
會有禮物收掛.........
|