今日!10點幾去左飲荼!飲完就去左西9龍行街買野!我好少會出街買衫褲!我買晒d冬季衫!!準備好轉季!去完街,一返到
屋企,李健就叫我落街!咁我見咁無聊就落左去啦,落去之前咁我就髮泥正下個頭!原sin正得幾好嫁!落到去李健叫我去余
倫屋企,唔知點搞,我個頭就亂左,上到去仲要比佢地串話好7,仆街我都冇乜理!唔係我正亂左佢地就串唔到我嫁!!真慘!
之後落到去,周淑怡就打比我,問我地係邊,咁我未話比佢知囉!我用手正番個頭,正到好似冇用過髮泥咁,李健問我今日買
左d咩,我講左比佢聽,話買左衫,係個d類似番學穿個d衫,我唔識點打呀!><條仆街話我跟佢,頂我幾想打7佢,佢又冇講
過比我聽,又冇穿過,又未買話9我跟佢,收皮啦佢!之後我地晚上就去左打波,肥輝幾好呀,自己冇錢,佢見到我地買左野
飲,佢就叫我地比d佢飲,我地唔比佢又係到話我地吝嗇!頂佢個奶!肥仔嘜都請佢食孖條啦,仲要問我地攞野飲,佢幾時請
過我地飲野呀!唔比佢飲一次佢就係度罵人!唉!都唔知話唔話佢好,最後肥仔嘜見佢咁想飲就請佢飲!肥仔嘜幾有錢呀!一
個星期有成千$$我地最多都係$200幾!!!打完啦冇野睇!......返屋企訓!
|