今日,我一起身我就諗起琴日鍾志敏講個d野!跟住我就想立刻去打波發洩!我就叫左幾條蛋散去啦!肥輝條死xx正xx我叫
佢12:00去佢2:00幾sin黎佢正xx好xx好想打x佢,之後我地去左ok見到周淑怡佢地,我唔知點解唔多想講野!當佢透明,
可能係因為我覺得自己d feel好廢掛冇咩野可以同佢講,之後田雞要幫佢老豆去買煙,我地成班就去同佢一齊買啦!點知
見到個人佢叫唔知咩天怡佢走得超快,落完樓梯,人影都見唔到,之後我地去買煙,條友唔賣比田雞,話佢未夠歲唔賣得,跟
住要呀楊成龍去幫佢買,條友sin賣,之後返左屋企食飯,食完就再去打波,嘩個個打波打到成身濕晒!佢地班友又要食煙!
我冇理佢地,咁我就坐左係度睇佢地食,食完就返屋企開電腦打機!但係過左咁耐我都唔知我自己做緊乜!好煩成日諗起
佢,想唔諗佢又唔得,見到佢又冇野講!佢就黎正到我痴左線!
|