阿b
kinbbb
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
kinbbb
暱稱: 阿b
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
July 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2011-03-03
•
2011-01-04
•
2010-12-31
•
2010-12-31
•
2010-12-21
文章分類
•
全部
(14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2011 年 03 月 (1)
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 12 月 (5)
•
2010 年 11 月 (2)
•
2010 年 10 月 (3)
•
2010 年 02 月 (2)
•
2011 年 03 月 (1)
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 12 月 (5)
•
2010 年 11 月 (2)
•
2010 年 10 月 (3)
•
2010 年 02 月 (2)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
cyrus0830
kekeukekeu
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 60
今日人氣: 1
累積人氣: 543
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 10 月 21 日 星期四 清涼
^^"
分類:
未分類
今日好朋友生左個b囡呀>v<,,,,,開心呀!!!!! 祝 身體健康!!!!!
今日我唔知點解好肚餓,,,,可能我生虫呀,,,,,haha
發表時間:2010-10-21 02:23 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kinbbb 的日誌
)
kekeukekeu
於 2010-11-11 06:18 AM 發表:
點解會咁一_一...
有邊次係夠你講我係到諗緊一..一'
bb寫blog la我想睇也^0^~(成機轉話題
p.s真係想睇la講真的@@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-11-10 04:03 AM 發表:
呵呵~>//<我係5會認命GA LA
傻bb,咁我都可以再快小小HEE^0^~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
如如 你都係算吧la 你快小小 我都可以快小小小 哈 都係果句 你係走唔甩架 >v<
Posted at 2010-11-11 01:26 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-11-09 04:20 AM 發表:
我都好快GA,睇小我你就輸GA LA~HAHA ^0^~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都冇睇小你呀 ^^ 我意思係我會快你小小 >v< 你係走唔甩架 hahaha
Posted at 2010-11-10 02:53 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-11-08 05:43 AM 發表:
咁都得,HAHAHAHA~
\__/咁我要 !!!?!!! (逃
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
點逃都逃到 我好快架 !!
Posted at 2010-11-09 02:49 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-11-03 05:09 AM 發表:
我去搵牙醫莫哂你D牙^0^+
問你怕未~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我冇晒仲好!!我攬實你!!HAHA
Posted at 2010-11-04 02:36 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-11-01 06:31 AM 發表:
超難食GA!!
BB 你死左條心佢吧LA ~~~^0^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我係唔會死心架!!! 我要咬住你唔放 haha>v<
Posted at 2010-11-02 07:23 PM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-10-28 04:32 AM 發表:
5好LA/.\
食左你就冇得同我傾計GA LA,你捨得GA LA 原來 ^0^+
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔捨我架,,不過又想食wo ><
Posted at 2010-10-31 03:00 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-10-26 02:41 AM 發表:
咁BB 你要買定肚痛藥LA>
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我唔洗架,,一定冇事
Posted at 2010-10-28 02:09 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-10-23 04:37 AM 發表:
5係咩都可以放入口GA BB
你傻左也>
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你 我一定要試下>v<
Posted at 2010-10-26 01:25 AM [
編輯
] [
刪除
]
kekeukekeu
於 2010-10-22 06:54 PM 發表:
人少少認左佢LA 傻BB~~ ^0^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你一返黎hk就食左你!!!
Posted at 2010-10-23 02:01 AM [
編輯
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kinbbb 的日誌
]