其實今日都冇咩特別...
不過好早就醒左.. 又發埋d怪夢-.-'' 依排發d夢..冇個正常d!!
8點醒左喇...之後...執埋d野去左大家樂食野..!!自己一條友- -''!!
食完個令令早餐就出發去圖書館..又系一天既溫書開始..!! ..勁囉命.. 今日又有溫溫下訓著左-0-!!!
溫牙溫..溫到10點先走人..!! ......太恐怖喇._..!!!!!!!!!!!111