今日成日都陪你地果個呀哥(肥程)
打機......
係咁....陪佢打機88
""悶""
好耐冇打日記
因為近排要搵令女
今日.....
LUnCh:
同令女去食野
*****[睇到呀暘同lily姐係公園仔]*****
NEXT:
番學校幫手整主場
(魚毛球)
*****[睇到呀暘同lily姐係學校二人世界]*****
TheN:
整完野去睇波
FinAl:
打日記....
係咁先
88
3點
同HI仔權,發哥,倫精,呀暘,LAM,串咀王&李華
去土瓜灣
咁係唔係食瓜la
而是抄瓜,仲要係俾人炒果隻
係學校串咀ge hi仔權
出到去俾人炒到隻9咁
星期5,到A.....淆B TiM
明日复明日,明日何其多
咁右過左一日
洗左40$$$
真係慘無人道