| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
2007-09-01  |
分類: 未分類 |

今日我返日文斑 ,我唔知點o冇心情上堂.下堂我呀媽妮接我放學.
返屋企同人玩msn,講d白痴野,好悶喔!但係唔知點o會講...........
好白痴呀!!!  

|
| 發表時間:2007-09-01 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
2007-08-30  |
分類: 未分類 |
今日我個fd叫我明天同佢唱K,但係我放學放12:30,佢約11:00,我都唔知點好......去&唔去 ...好煩呀!!!
我同d fd玩MSN,又約去mege box溜冰,
正呀!yes....哈!哈!哈! |
| 發表時間:2007-08-30 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
上學  |
分類: 未分類 |
今日我返到學校上中一課程,我要上中文,英文...有很多功課做.
我返到家同fd玩msn...講一d白痴野......講d同學是非....講d Miss好煩!!!
|
| 發表時間:2007-08-29 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
|