| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ♥`悶死我__* |
分類: 未分類 |
今 日 ...
考 哂 試 啦 `!
好 開 心 呀 ..
但 又 好 悶 咁 -v-
今 日 真 係 可 惜 ..
睇 唔 到 個 套 `{帕斯卡王子] ,,,
buT ,,, 我 遲 到 -3-
s0 冇 去 到 ..
s0R 呀 `!
搞 到 你 地 2 個 係 到 `{2 人 世 界] >3<"
下 次 早 D 出 門 口 先 得
好 悶 呀 ...
悶死我啦`!
14 號 我 開 P.
好 其 待 T!m ,,,
好 想 搵 人 陪 我 傾 電 話 -3-
一 尾 都 係 講 一 個 字 ::
`{悶!!']
算 啦 ``
冇 野 好 講 -3-
留 cM 先 走 ...
掰><
|
| 發表時間:2008-06-11 05:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都知悶-=- 學我玩下D槍GAME~ 咁咪唔悶LO~ 你都唔會嫁喇--
|
網主回覆
我好乖架 ....
唔會玩d咁暴力既野架.\/. Posted at 2008-06-12 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
太鼓...有玩 不過係電腦玩 冇得save果隻 但係我照玩
|
網主回覆
ndS都好玩丫...
有冇玩太鼓2 `?! Posted at 2008-06-12 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都好啵-v-
唔好核突野就得`-3-" Posted at 2008-06-12 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
茵0vvv0 於 2008-06-11 07:37 PM 發表:
搵我都得架>3
|
網主回覆
當然啦^v^" Posted at 2008-06-11 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好哇>3<"
傾幾奈都得
but唔好唔出聲-3- Posted at 2008-06-11 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|