| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-22 |
分類: 未分類 |
今 日 `!
好 悶 ...
又 無 聊 `!!-v-
做 完 功 課 之 後 ...
就 玩 電 腦 -3-"
msN 冇 咩 人 0n `!
又 冇 人 同 我 傾 計 -v-
唉 `!!
好 累 呀 -]
又 唔 想 訓 覺 啵 -v-
聽 日 放 半 晝 `!
冇 咩 野 好 做 -口-"
聽 日 影 班 照 ....`]
諗 住 唔 帶 眼 鏡 -3-"
maybe 會 唔 記 得 帶 掛 `!
..." 好 無 聊 `
唔 打 嚕 `!
我 搵 番 我 之 前 個 xanga `!
比 你 地 睇 下 丫 =]
http://www.xanga.com/kInG_BlaNChe06
係 咁 多 `!!
掰 `
|
| 發表時間:2008-06-22 08:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哦`!!
可能我有時唔得閒0n呢-v-?`! Posted at 2008-06-23 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm4u 你都冇on msn 我都見唔到你 都唔知仲咩事 我都有xanga架 http://www.xanga.com/lusoer_king/ 可惜我唔識用 全部都係英文
|
網主回覆
係咩``
我都唔知` Posted at 2008-06-23 02:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|