落雨呀 又落雨啦 次次落完雨都有d焗
不過落雨個陣不是太熱 great!
琴日同chai姐姐去屯市買書 之後撞到好多人(eg:師姐/同學/fanny) 真係有緣啦 -3-
買黎買去都買唔齊,無奈;一次過買曬先好^v^
講個笑話大家聽 話說琴日去屯市返屋企個陣 同柴柴搭巴士
之後就講講下,就變左一個笑話出黎:
如果全世界一齊放屁,咁就可以補番臭氧層個隆,令臭氧層回復昔日光彩^V^
可能大家唔覺好笑,但係我地都笑左一段時間xd
今日返左教會,見番我小學既師妹*v*[ 隔左咁耐都記得 ]
同佢傾左成個鐘=]原來佢今年升中,入左陳瑞芝[ 勁^v^ ]
跟住就返左屋企...
上qooza個陣禁錯制,要重新較過d野,較左好耐又轉左d野^v^浪費時間
仲未做曬d功課,好頭痛呀-0-我要留番d時間黎hea架ma-3- 快d做曬就好xd
成身都好攰o,腰骨開始彎了.3.