一切價值觀,正在改變
生在於一個莫名其妙的世界裹
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


做人應該係處於咩心態對任何人?黑暗還是光明? 分類: 未分類

其實人與人之間既溝通係用咩態度同心態去對每一個人呢?

對於我黎講,仇家方面:就用黑暗既心態去對佢 而朋友,親人方面:

我就覺得用光明去對佢,因為大家需要彼此尊重對方,

每一樣野有因果關係,呢一句說話我起早前既日記已經提及到!!

其實天生出黎唔會預到仇家,敵人,仇家!敵人只係你平日既朋友,親人

產生而成!產生出黎 一定會諗到憎對方既原因同經過!

後來會因為誤會再誤會!!產生一種極大憎恨既問題

到時候 就起自己心目中既仇人﹛你希望佢最一樣野都唔會成功

會不斷嘴咒佢,直到佢失敗為止,失敗乃是成功之母?

難道比人信心一下打擊就等於自己成功左?

其實無錯!!成功係成功在你肯去嘗試呢一樣野!

如果你試都唔試就放棄 咁當然係失敗啦!!

 

其實點解朋友會變做你既仇人?

朋友好多時總總係因眼錢利益!!物質上既野

而同朋友有一個爭吵!而造成一個情願做敵人

都唔做朋友既理由!其實值得MA?

坦白講失去一個朋友好D 還是多一個朋友好D?(自己選擇?)

其實往往做唔成朋友而做敵人既人真係一個好自私既人!

因為佢一定會起其他人面前唱衰你!將你唔好既野

或者唔係事實既事實講出黎,由大眾化討厭你!

其實已經證明左佢唔會原諒你 又或者佢一直都好討厭你!

所以積積埋埋變左大爆炸!!其實我都有例子的!!

由以前既好友變成依家好憎既仇家!!

其實我之前開頭既時候,都覺得重有機會做到朋友

但之後因為佢起人背後講人壞話,令到以後都唔會係朋友!

我起同佢番面過後,我不斷嘴咒佢 不斷發動組群令佢比人落面

最後我成功左 但我從來無後悔過!因為佢只係一隻比人利用完既過街老鼠黎!

起自己逆境既時候!!都冇人幫到你!只證明人緣差既人!係冇得救!

 

對於現時既我黎講!!每一樣野都應該用簡單最直接又唔係黑暗既手法對每一個人

因為拖泥帶水既人都唔會有好結果落去!。

*今天所發佈的日誌是*:2010-06-28 09:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]