10點比人叫醒 之後落樓下等 去銅記red box唱k幫日仔慶祝生日 唱下唱下咁就夠鐘 好心唔好點日文歌同英文歌 得你一個識唱 其他人托咩? 之後過柴灣 吹水吹水 有個怨女係救世軍門口發癲 眼神好兇狠 之呀龍同萬子黎埋(第一次見) 係平台吹水 好鐘意呀龍的眼神 佢的思維同個份氣度 佢係我第二個由心底佩服的人 then搭的士番去買串燒 (救命,晚晚都咁食,愈黎愈肥)