訓到12點先起身 4點同源仔去左食野 頂左佢部舊手機 係天台吹水 係到講呀龍,真係好敬重佢 雖然好心動,但諗多陣先 之後番到屋企又比呀媽煩住 以為自己上多幾個英文班就好威 同我一齊補會考囉 o shit 又去左食宵夜 個肚腩又大左 點算呀 少年發腹? 仲有青年,中年同老年要過 咁咪肥死