昨天
grad din了
完了,真的完了
中五最後一個節目都完了(放榜唔計)
上左天佑屋企
5點就去到 馬會
個場好靚,好正
1張枱12個人,我地班坐15個=]
係到影影影影
食野無咩點食,因為要幫手影相-3-
4 班,4個game,好正,好好笑
多謝曾子榮表演食'雪糕'
多謝各位同學精彩的放水
抽獎=[
一d抽獎命都無
死柏 拉,最後真係比佢中左,恭喜
好快,好快就完左
有d唔捨得
我愛你地丫,各位
波記給了我很多很好的回憶
5年,過得很 爽快..................
之後上左世貿打機
再去唱貓頭鷹k
北韓,驚喜十足
|