8月8日 4強戰 很緊張,很擔心 因為好耐無踢過正式比賽 去到球場 見到對面有隻鬼 心中有點兒不安 開波了 有點兒神奇 維維達陣了,先取下一球 再者親愛的政政竟然入波 最後先贏兩球的情況下 秋風送爽,3比1完場 入了決賽,很興奮 很久沒有勝利的感覺 之後成班上聶仔屋企睇波 照舊都係車仔輸波 係到睇4強戰的精華 笑到嘔泡 決賽,加油!!!!