我就是我,gag就是搞,仲要唔爛唔搞

IF YOU FAIL TO PLAN, YOU ARE PLANNING TO FAIL
 
 
 
 

暱稱: King
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

 

 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
   
等你留言啊>3<
 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::
 
 
尚無任何好友


2005 年 9 月 21 日  星期三 晴天
好嘈耳


唉~~~今日打波果陣有隻狗係度叫春,超煩搞到我打波都打得唔舒服

希望下次d流浪狗唔好咁嘈啦

刊登時間︰2005-09-21 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
中秋

[月]

King:[你抬起頭會見到什麼?]
Joker:[月.]
King:[月?感覺如何?]
Joker:[好唔自然.]

刊登時間︰2005-09-19 03:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天

King:[為何我還在夢中?]
Joker:[因為你在逃避現實.]
King:[你有煩惱過嗎?]
Joker:[你有喜悅過嗎?]
King:[或者我曾經試過.]
Joker:[是誰帶給你?]
King;[我已經忘記了.]
Joker:[你有過恐懼嗎?]
King:[有.]
Joker:[是誰帶給你?]
King:[孤獨.]
Joker:[你很害怕它會回來?]
King:[我只知它和我好接近.]
Joker:[所以你還在那個充滿溫暖的夢中,你希望有一天夢想成真?]
King:[我......我只想回到那個我過得最開心的日子,我咩都唔想知我咩都唔想理!我真係好累,我真係好累,我好想休息........]
Joker:[咁你休息下...........]
King:[你是誰?]
Joker:[我係你,你即是我.]  我就係The Next

THE NEXT OF YOU

刊登時間︰2005-09-17 02:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 12 日  星期一 陰天
new friend

今日我係icq識左個新朋友佢叫Candy...佢好靚女架,我有佢張相真係巧靚啊!

唔~~~~都冇咩寫啦

迪迪尼今日開莫

刊登時間︰2005-09-13 01:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 10 日  星期六 雨天
序曲

King:[我連自己一個人作夢都不行嗎?]

Joker:[這不是夢,只是對現實挫折的補償罷了.]

King:[那麼,我的夢在那裡?]

Joker[:那就是,現實的延續.]

King:[我的現實又在那裡?]

Joker:[那就是,夢的終結.]

King:[那麼我究竟在現實還是在夢中?]

Joker:[我們同樣地在夢與現實之間.]

Joker and King:[我們在同一個現實裡尋找著不同的夢..可是我們卻從不同的夢之中被帶到同一個現實.]

刊登時間︰2005-09-11 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-09-11 01:57 AM  


2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天
今日影相..

今日影相so我只可以著校服.....好唔舒服啊!唉~~讀書壓力太大加上睡眠不足我就來死啦......

放學測A.Maths 唉~~唔識啊

我想放假啊~~

有樣野好開心啊^^ 放學我去文華買野食啦...之後收錢果個同我講佢格尼個妹妹話我好靚仔啊^^好開心啊第一次有細路女話我靚仔^^

刊登時間︰2005-09-08 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 6 日  星期二 陰天
中了戀之咒縛

我以中了戀之咒縛,我不能再愛任何人....只好努力讀書

 

要解咒就需要一段不會破裂的愛情

刊登時間︰2005-09-07 01:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 5 日  星期一 雨天
買左d野

今日買左副新con....blue 色...and than星期日買左個袋....唔~~~開學d野都差唔多買哂啦

我決定今年要做一隻黑馬.....點知原來我係隻斑馬.........=_=   

刊登時間︰2005-09-05 01:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
開學後第2日

回到學校,感覺同以前好唔同.........我班來左個new student he call ...........又唔記得sorry>.<佢份人ok架幾好傾唔錯唔錯....唔~~~調左位都唔錯ar.   多左兩個阿sir

today  番到學校都係d無聊既班務....做番d作文..聽miss chan 發up 風...........

放學校隊簽名會,d學生不斷問我攞簽名...唉~~~~真係出名啊我......[講笑講笑]

我只不過坐係度做工作人員

放學去左swim 游左20個池[約1公里]便come home 包書lu

刊登時間︰2005-09-02 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 30 日  星期二 晴天
cut my hair

今日又去左剪頭髮啦,剪得都唔錯....唔~~個髮型c叫我電髮話好好睇不過我有d唔係幾自然so冇電...........唉~幫我洗果個人又唔記得我啦>.<第3次啦...佢話下次一定記得

剪完後想去打機不過又唔哂錢so 冇打....and than直接come home...晚上阿sir打比我話明天有fd ly[比賽]所以聽日又要早起身啦12:00開始2:00完

 

距離番學仲有一日

注意:2005 年 8 月 3 日  星期三的日記以更新

 

刊登時間︰2005-08-31 02:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 27 日  星期六 陰天
BBQ

今日同泰仔..阿晉and his girl fd..文..恩去咖啡灣bbq............頂!佢地唔買腸仔同chicken wing>.<谷鬼氣

係咁食丸仔...係牛丸,蝦丸,墨魚丸........................................我都冇咩點食,最衰我阿媽係咁吹我走如果唔係真係想留耐d.........and than 11:15到come home 都幾好玩既............

 注:由於圖片太大不能上傳要既問我攞

刊登時間︰2005-08-28 01:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 26 日  星期五 晴天

今日係南[風]撞番我以前個best fd鍾天x [而家都係]....好感動啊,不過點解佢高左咁多架可惡............>.<

刊登時間︰2005-08-27 03:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天
^o^ 驚訝

終於都晴天啦!好舒服好熱啊=_=!終於都可以去打波啦

刊登時間︰2005-08-22 11:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 19 日  星期五 雨天

我唔想番學

刊登時間︰2005-08-20 02:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 17 日  星期三 雨天
...............

激發!!!在心中潛能.......

今日打機打到4:00同晉and江去左青衣村搵業龍,拍[浩],johnny,威,康......打波本來打得好好地but 突然落雨 ,真谷氣

and than 去左長康一個室內球場打,開始果場唉~~~之林尾先開始win番

刊登時間︰2005-08-18 01:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 16 日  星期二 雨天
終於比我搵到啦 感動

經過我我多年來明查暗訪終於比我搵到....................... Jordan 第一代啦^^[仲要係黑金版tim] kakaka   下一個目標係被喻為全球最靚既波鞋Jordan 第十一代啦

刊登時間︰2005-08-17 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 10 日  星期三 雨天
今日好無聊啊...所以走左去用筆記殺人

  唉~~~今日用筆記殺左幾個人

 好悶ar~~~

刊登時間︰2005-08-11 12:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 9 日  星期二 雨天
練波~~冇態

今日去左楓樹wo練波,唉~~~~完全冇態...................再係咁我下年點打wo...點算啊~~

番到home超累.....打打下機都訓著左. 唔~~~~都冇咩啦

刊登時間︰2005-08-10 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 8 日  星期一 晴天
游水

今日同江文..太仔..晉..永俊..b仔去左青衣泳池游水,游左400m到啦..之後都係玩既

太陽唔係好夠....=_=阿晉啊!唔好咁怕矖啦...而家有d防矖黑既太陽油架.........................游完後走果陣唔見左太仔同江門....等左我地10幾分鐘=_=又唔同我地講聲話去荃灣比你地玩死=_=......when we come home[樹熊都來左]...我地幾個係度玩大富翁,不過b仔一輸我地就冇玩啦.......轉玩打機....太鼓我又進步啦哈哈哈~~~~~~~~

 

就係因為你令我不再相信女仔...........................................或女人

刊登時間︰2005-08-09 02:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
...........

原來冇左個唔鍾意自己既人係咁舒服架

今日同泰仔買左個豬屎cake同江寶慶祝生日,

呢個小型生日會有我.泰仔.江文.尿文.仲有主角江寶....................蛋糕超好味

 

刊登時間︰2005-08-07 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


比人騙去感情要識得.....

比人騙去感情要識得講唔好仲要大聲叫救命啊....要快d走去安全既地方啊...張件事講比你信任既人聽.

看來我要往門的令一邊去..........

刊登時間︰2005-08-07 12:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 3 日  星期三 晴天
寫比自己睇
她講分手的剎那  我雙手發冷
手中的杯傾瀉了  沒法再緊握
過了今晚  吃過這安慰晚餐
酸與苦都夾雜
再孤單也咬實牙關
很想講一聲抱歉
我很少抱妳很多抱怨
不可抑止的悔意  火災那樣漫延
散了都好
若妳找到某個他全程幸福
我也快樂到想哭
即使分手不要太悲哀
即使分手都故作慷慨
拎得起的相信也拋得開
單身也會精彩
分手都也應該
講不出的感覺藏心內
原諒我將頸鍊拋進了深海
妳送的真太多由塵埃覆蓋
當初相處已太久欠缺火花
無奈看著妳在最後別離偏偏很記掛
後悔嗎
即使分手不要太悲哀
即使分手都故作慷慨
拎得起的相信也拋得開
單身也會精彩
分手都也應該
講不出的感覺藏心內
原諒我將頸鍊拋進了深海
妳送的真太多由塵埃覆蓋 
刊登時間︰2005-08-09 02:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]