回到學校,感覺同以前好唔同.........我班來左個new student he call ...........又唔記得sorry>.<佢份人ok架幾好傾唔錯唔錯....唔~~~調左位都唔錯ar. 多左兩個阿sir
today 番到學校都係d無聊既班務....做番d作文..聽miss chan 發up 風...........
放學校隊簽名會,d學生不斷問我攞簽名...唉~~~~真係出名啊我......[講笑講笑]
我只不過坐係度做工作人員
放學去左swim 游左20個池[約1公里]便come home 包書lu |