2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 2008-07-07 |
分類: 未分類 |
今朝一起身
心情唔知y會無啦啦好happy
但係happy又唔知做咩
所以唯有又打機
唉!!!.........
放假三步曲
食,玩.訓 = =
放假的日子真難過
呢排又冇咩新game出wo
啲game又唔係好想玩喇依家= =
唉!!!!都係果句啦
悶爆>.<"!!!!!
|
| 發表時間:2008-07-07 03:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 74 | »
|
|