| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
| 2007-03-05 |
今日又係一個討厭既星期一啊啊啊!!有冇搞錯嫁!!早上就遲左起身,,食早餐食到我好似係到''餓狗搶 ''咁==食完之後就拿拿林碌左出門口,,爆趕囉..去到小巴站,,冇咩人喎,,開心開心 好快上左車嚕>/////<番到學校之後要集隊..科學週開幕好好笑,,個O字落唔到來..哈!上堂,,PE,,MISS WONG冇番啵,,唔使上,,英文,,冇搵資料,,數學,,QUIZZZZ..一般般啦,,DT,,唔明啊 唔明啊!!MUSIC,,好辛苦咁過左兩堂,,同腸哥一組,,好彩姐////中文,,果個唔知邊個,,好XXXX!仲有唔知邊個電話響,,嚇死,,但係我又唔多覺啵!人地話好似係UG..呵..佢又話要搵訓導,,又要搜書包,,好彩最後都冇姐..
|
| Time:2007-03-05 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 1 日 星期四  |
| 2007-03-01 |
今日上堂幾好丫,,中文,,大家一起討論,,不過過程就..一個字:哼!之後數學就係咁做數,,哎..考試既時候米一樣係自修..不過最最最恐怖既係中史,,,真係爆恐怖啊..樂仔哥發脾四囉,,恐怖..係到大叫..你唔好咁啦,,嚇親你個好同學啦..英文,,我發覺MISS NGGG好有$$,聽佢講過咁多書,,佢真係去過好多地方囉,,==放學就做功課,,做左大半能力導向啦,,一半多DD既讀書報告啦..仲要繼續努力!!
*難到耐左先知道事情真面目? |
| Time:2007-03-01 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 89 | »
|