哈,今日放左學之後,例牌要做嘅梗係練田徑啦!!!今日超正呀,因為練跨欄!
高sir先做畀我地睇,然後就到我地做,好正呀!!!!
不過睇佢做就易,自己做就......好難啦!!!
不過我都做到!!!好想快啲到星期六,因為又去球場度跑!!!