期待已久嘅星期六終於唻啦!!!
四點9o個陣時,我o係輕鐵站度等柔柔唻,佢到左之後,我地就一齊去球場啦!!!
去到之後,我陪柔柔去換衫,跟住就媛步跑一個圈,然後就拉筋,踢腿。
跟住戲肉唻啦!!!高sir叫我地先跑600米,然後休息,跟住跑500米,休息,跑400,休息......
就係咁,呢次訓練就完啦!!!之後,我去KFC找daddy,媽咪食夜晚,跟住就搭西鐵返屋企!!!
嘩,今日好攰呀~~~