我今日o係屋企打完機之後,就同daddy&媽咪去吉之島行街街lu!!!
我地去到之後,先去bossnin買衫衫,我同媽咪左試試右試試左好耐,
終於找到一件啱我地嘅衫,我買左件橙色嘅風褸,媽咪就買左條黑色嘅褲!!!
不過daddy就慘啲啦,因為佢咩都冇到,哈哈哈~~~
跟住我地去左大家樂食一哥火鍋,yummy~
然後我地去左冒險樂園玩左十個金幣,跟住就返屋企啦!!!