嘩,正呀!!!因為今日走火警呀!!!
仲要係第二堂走先正呀!!!因為o個堂係英文堂呀!!!
鈴鈴鈴......火警鐘聲響啦!!!個個都一窩蜂衝出課室,驚死會變成燒豬咁,哈哈哈!!!
我地總共用左六分三十秒完成,比曹sir嘅指定時間仲多左一分鐘,搞到佢呢......哈哈哈!!!
不過開心左一陣,去到科學堂就畀陳sir鬧仲要罰抄,仲要係學生手冊嘅學生規則,仲要抄兩次!!!
唉......