今日體育堂勁勁勁正呀!!!
雖然要對住o個隻死人禿鷹-吳sir,不過有得打羽毛球......就算啦!!!
我地今日去禮堂打,所以冇咁熱,但係始終都係打到成身汗,熱到我死死下!!!
不過都係開心多一堂,之後又要番去操場上 ,真係......