雖然今日係星期一,不過我就唔洗番學!!!
不過我又唔係病或者懶,係因為學校有補假!!!
可能我尋日實在玩到唔知時間,所以阿媽都唔畀我開電腦。
不過算啦,反正我尋日都玩到夠晒!!!
今日......咪當係休息下對眼囉!!!