今日上科學堂好正呀!!!但係又好肉酸bor!!!
因為今日我地玩牛眼呀!!!(超樣衰......)
我地搵塊玻片掂一掂隻牛眼,然隻就用顯微鏡睇一睇啲細胞!!!
雖然好得意,不過實在好......好肉酸!!!睇完都想嘔!!!
講番田徑,我始終要練跨欄!!!星期一就係學界啦!!!所以要加緊練習!!!
我跨係跨到,不過係啲姿勢唔掂!!!
嘩!!!星期一就學界啦!!!真係好緊張!!!