今日嘅D&T,我地要用電鑽鑽野,我係第一次鑽野,所以有啲緊張!!!
阿sir教我地點鑽,然後就畀我地試下!!!
我鑽下鑽下,又好似好得意咁,不過搞到我好攰!!!手軟......
嘩!!!原來好難鑽o家,出晒力都鑽唔到,搞到我過左o個堂之後,隻手冇晒力!!!
我諗我下個禮拜會係我最開心o家,因為有三日去左比賽!!!(即係唔洗上堂)
我極度期待緊下個禮拜嘅來臨!!!