今日嘅田徑練習就重要啦!!!因為後日就係學界運動會!!!
本來今日高sir話同我練跨欄,點知佢冇book場,搞到我冇得練!!!
所以今日就練接力啦!!!
先分好棒數,跟住再開始練!!!(我做第四棒)
跑呀跑!!!我地好努力咁跑!!!因為代表學校喎!!!
終於練完,我地可以走啦!!!
好緊張!!!後日就係學界啦!!!