由於聽日係學界,所以今日練田徑主要係練接力!!!
熱完身之後,就開始練接力啦!!!
練左幾次,高sir等我地交棒交得好之後,就畀我地走啦!!!
點解會咁早走呢?因為聽日有比賽嘛,所以佢咪唔洗我地練咁多囉!!!