| «‹ April 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
| 2008-07-25 |
分類: 未分類 |
今日同蛋散`文強去游水`
我地去左玩滑梯先`
超快同超好玩`
跟住去左淺水既地方`
佢地2個傻架`
狂潑我`
跟住去左個深既地方`
同個細路玩`
好好玩!!!
5點幾走左`
去左睇戲`
7點幾至返屋企`
今日好累呀!!!
|
|
|
Yee15 於 2008-07-25 10:54 PM 發表:
蚊=))
|
|