cursorshelp CODE:[Copy to clipboard]
♠♠ 恨你憎你` 但我放不下你!?x
kinki_313
暱稱: 傻蚊b")
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-12-04
2008-11-16
2008-10-24
2008-08-31
2008-08-29
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 490
今日人氣: 52
累積人氣: 4431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


2008-07-26 分類: 未分類

 

xG 60問`
ReaDy 未 ?
1` [♥]你叫咩名先 ?陸芷敏`

2` [♥] 你幾大 ? 13了`
3` [♥]幾時Birthday ? 3月13`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
xG篇 *Xanga
4` [♥]blog account係咩 ? kinki_313`
5` [♥]計埋之前呢個係第幾個blog?  1`
6``[♥]blog係咩色為主 ? 白色`
7` [♥]blog用緊咩歌 ? 星語心願`
8` [♥] blog有無signin lock?無`
9` [♥] blogsUB左幾多人 ? 唔知`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
生日篇*Birthday
睇下你記吾記得D朋友仔生日先 嘻嘻`

10` [♥]邊個係1月生日?亨仔`
11` [♥]邊位2月生日架 ? 璁`張麗`
12` [♥]3月生日既有邊個 ?糖糖`鍾鍾`我`ahhh哥`
13 [♥]`4月架呢 ?  細粒`
14` [♥]5月記吾記得先 ? 無`
15` [♥]6月有邊個呢 ? w!nn!e`
16` [♥]7月呢 ? ahhh wing`
17` [♥]咁8月呢 ? 無`
18` [♥]9月喇喎 兒`
19` [♥]咁10月呢 ? 
20` [♥]咁11月呢 ?
21` [♥]12月喇 記吾記得呀你 ? 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
愛情篇* Love
22` [♥] 初戀發生左未 ?  發生了`
23`  [♥]依家有無拍拖先 ?  冇ah__]]
24` [♥] 對上一次拍拖?唔記得`
25` [♥] 同邊個呀 ?  講你都唔識架喇`
26` [♥]拍過幾多次拖 ? 10次`
27`[♥] 同Ex B0y / Girl fd 仲有無朋友做 ?有`
28` [♥]你是*再見不是朋友的人嗎 ? 不是`
29` [♥]依家中意邊個呀 ? 唔講`
30`[♥] 暗戀定係明戀 ? 唔講`
31 [♥]`想吾想拍拖呀 ? 唔想`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
朋友篇*
32` [♥]邊個同你最FD ?姿`
33` [♥]邊個係小學識到依家都仲FD ? 姿`瑤`
34` [♥]邊個幼稚園識到依家仲有聯絡 ? 琪`
35` [♥]你的朋友都是GAG人嗎 ? 是`
36` [♥]你的朋友都是玩得之人嗎 ? 是`
37` [♥]點先做到你好朋友?唔好出賣我`
38` [♥]好朋友的定義是什麼 ? 唔知`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
學校篇*
39` [♥] From幾呀你? 1`
40 [♥]` 讀邊班 ?1c`
41` [♥]你果班好唔好玩 ? 幾架`
42` [♥]你果班多吾多歡樂 ? 多`
43` [♥]你地果班邊個最令仔 ? 唔知`
44` [♥]你地果班邊個最令女 ? 糖糖`
45 [♥]中唔中意你自己果班 ? ok`
46` [♥]學校最唔中意邊個老師? mr.yung`
47` [♥]中唔中意校長 ? 對佢無感覺`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
雜問*
48` [♥]覺得自己係唔係開朗既人 ? 唔係`
49` [♥]憎唔憎第三者 ? 憎`
50` [♥]自己係吾係好既情人 ?唔係`
51` [♥]會唔會好易吾開心 ? 會`
52  [♥]`怕唔怕死 ? 唔怕`
53` [♥]驚唔驚自己一陣間就會死 ? 唔驚`
54` [♥]驚唔驚鬼 ? 小小`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
低能篇*
55` [♥]有無試過跟住地下D階磚一格一格咁行 ?  有`
56` [♥]有無試過食完飯將D食剩既送撈埋一齊玩 ? 無`
57` [♥]有無試過打去人地屋企問人地係邊 ? 無`
58` [♥]有無試過見到D制好自然咁0拍?0拍去 ? 有`
59` [♥]有無試過打去M記應徵熱線問KFC請唔請人 ?  無`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
60`  [♥]呢份問卷值幾多份呀 ? 90

被點的人:::瑩瑩`翠怡`姜姜`欣`鍾鍾`糖糖`aH儀`

 




訪客留言 (返回 kinki_313 的日誌)


FISH_317 於 2008-07-27 12:06 AM 發表:
我好耐冇打BLOG啦,,
e+打左啦>cmcm""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



js116 於 2008-07-26 09:31 PM 發表:
做咩甘得閒成日黎我個blog牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係唔係唔得?~
得閒丫MA...
Posted at 2008-07-26 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sanchunyu 於 2008-07-26 06:22 PM 發表:
俾個cm你先.....

http://520cmt.marlito.com/
我自己開既論壇...希望各位多多支持,幫手宣傳吧
會員人數希望可到520個,這是我對某人的深層意思
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]