冇野想打-0-
唔該唔好再黎我個bl0g嘈l0'' 我開個bl0g只係想打下日記咁姐 同埋我冇話過你l0 唔該唔好再叫你D fD黎嘈支巴閉!
打返尋日D野先! 尋日真係勁na><首先返左學堂先 點知無na na見返一個識左 7-8年既fD'' 見返佢真係有D眼濕濕 *V* 跟住系學堂整好哂D野... 就開始呢個(奪命旅程) 去完美孚又要去呢度個度! 真係超辛苦>3< 終於搞好哂na'' 之後去左荃灣食我既至愛 點知行行下又見到我另一個fD'' 同佢一齊去完野...又行下街! 行到8:00左右見到eaS0n 就同左佢上去報名-0- 正丫 !我依家準備學 Funky Dance 報完之後都撘車訓覺覺l0
p.S Q子我放你飛機 S0r丫