琴日同東尼傾電話傾14號果日啲野.
講埋啲野勁白痴.
笑死.
夜晚同bb食糖水.
跟住bb去左屋企到訓.
佢既睡姿真係勁.
冇見過人訓到咁.
haha.
今日LG bb ♥放假黎左搵我.
勁開心.
因為LG bb ♥你已經有66日冇放假陪我啦.
不過算啦.
知你又吾係有心既.
今日咁熱仲走特登過黎.
錫哂你啦(k)
happy day ♥
I LOVE MY HONEY BABY ♥♥♥♥