唔知咩原因呢?!復活節好似過得突別開心咁~真係留返個好好的memory~今日我約左ben睇戲呀~係一星期前的晚上約~我真係等左呢個機會好耐~係果個星期入面好似變得特別有動力咁~
睇戲的前一晚我真係好緊張~成晚都訓唔著~又試左好多套衫~最後都係覺得簡簡單單好~就揀左粉紅色t恤&牛仔褲~感覺唔錯~因為驚遲到~我真係想成晚唔訓~不過最後都冇咁做~
當日我八點鐘就起左身~唔知係唔係太緊張~連早餐都食唔落~話晒都係第一次約佢~本來佢諗住同我一齊去~點知自己衰話要係戲院門口等~沿途好緊張~係咁羅住個電話同yi lok chan傾~
去到見到好多人排隊~真係有d唔想行埋去的衝動~不過見到佢排咁前~就知佢好早到~我自己本來諗住等佢~係9個字之前到~點知佢仲快過我~
買左飛之後佢坐第一排~第一排點睇呀~我唔會再好似上次咁蠢坐第一排~咁就同佢講唔想坐~之後坐左第三排~因為尷尬~所以我地之間隔左一個位~好失敗呀~><睇完大家都覺得唔恐怖~跟住佢問我去邊~我話返屋企~唔知佢想同我去邊呢~跟住佢行得鬼咁快~就係咁跟係佢後面就返到屋企啦~
希望佢下次主動d約我睇戲啦!我真係覺得好滿足~好開心~^^ |