|
|
|
START** |
|
>3<''
|
|
哇**
今日6:45先起身牙..
失敗=3=''
哈哈,,
落到去細wing打俾我,,
原來佢仲遲過我..
跟住等埋佢一齊番學''
番到到好在冇遲到咋'''
大佬''
生日快樂牙..
今日悶到死..
放學去左drama''
跟住行落山''=)
落到去俾我見到D好5想見到嘅野..
跟住冇唒心機..
去到牙譚果面終於忍5住喊左出泥=(*
喊到成個顛婆咁..>3<''
算啦''
我喊,,
你都5會知道''
你只會掛住...
唉'''
5打喇..
P.S:再傷心''你也不會知道,,算吧..但我不能自制''真的很心痛*]]
|
| 刊登時間︰2006-05-04 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
THE END**
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 40 | »
|