擒日冇打日記,不過真係好多野想打出黎,不過都係唔打lu
講返今日先,今日好早起身 打機
打到九點就出門口去海洋公園,去到金鐘
搭巴士上去,但係勁多人係到排隊,搵左五分鐘到先搵到龍尾
搞到成十一點先上到去,去到玩咩都要排隊
唉,早知唔去啦!玩到成8:00先走
走之前仲要唔見左張50蚊紙,搞到我又被人鬧
返到屋企又倒瀉野
唉!真係黑仔