今日番學 田徑隊要跑步 好"支力" 番到去比人激番 發牌4=0=' 好樣衰呀佢真係 跟住小息同我班fd玩 完左又上堂 真係悶死我!! 食完飯之後 出左去 點知個個陳老師搵我 唉!!唔好提 好彩都無事!! 小裕佢地應該知咩事 仲好好咁問我添!!^^" 突然覺得佢地令我有一線希望 哈哈!!!
放學小裕係度等瑩 我同我班fd走左先 跟住番歸Do homework