都係咁過~ 放左6個月暑假,今日終於番學-- 間學校,今日由振江老豆帶路~ 學校所講既校規儀容,完全可以無視~ 十點幾等猿度副校,up完就走~ (下星期先正式上堂)-- 跟住同振江,潘梓榮行下~ 去到天頌,買袋,最後冇買~ 振江,潘梓榮拉住我陪佢地食銀龍--輸~ 之後自己番北江,之後,之後, 係咁多~