都係咁過~
----------------------------------
距離會考放榜既日子都唔多--
今次放榜又D似中三既升中四放榜,
不過今次唔係至在升唔升到,係至在有冇分
今次會考可以話,完全冇將個心放係溫書到
但而中三都有將個心放係溫書到,不過唔係日日溫,
如果我日日有心去溫既,事情就可能改變
仲記得統測二,我地理估唔到會合格,全班地理第三,
咁大個人,第一次因為成績以登係班上既龍虎榜到
合格既原因,我可能用左幾日時間去溫,所以先合格
頌記得之前我班主任張sir,問我有冇機會著住依件畢業袍
我諗我真係冇,
可以話,咁多年,只得幼稚園,先正正式式行過畢業禮,同著住件畢業袍
但係小學就冇,因為果日打風,所以取消左個畢業禮
中學?唔洗講,都冇機會著住袍,真失敗~人生就係咁,
係卡舖認識讀完書既fd又係咁,不停玩,到左高中會考,又係咁玩--
最後都係得兩三分--
,有D仍然做咁一個待業青年,--
我自己都唔知講D乜好,--
頌知依家既感覺同中三升中四放榜有D似--
-------------------------------------------------------------------
係咁多~
|