今日等馬騮走左, 之後兩點幾就出左去合益. 睇下有咩野岩我副deuk XDD 跟住就去左補習=.= 補完,同輝陪口水睇下有咩卡買 點知去到舖頭係打deuk-- 可能玩卡經驗唔夠=.=唔係副卡問題~ D人都話副deuk已經砌得唔錯~ 之後呀輝就走先... 我同口水同人係舖頭打deuk打到七點幾先走=.= 今日係咁多