今日同老母出街食飯~因為係屋企太無聊-.- 食完番屋企打陣機先出元朗補課~ 3點到出元朗,買D野,D錢問呀妹借=.= 之後先去元中補課~ 聽左小小--,用輝部手機係咁偷拍楊sir-.- 勁好笑-.- 時間過得真係快~話咁快就到五點半~ 之後坐輕鐵番屋企~ 係咁多~